loading
Toggle navigation
Okulumuz
Müdür
Kadromuz
Tarihçe
Okulumuz Hakkında
STRATEJİK PLAN 2024-2028
Okul Aile Birliği
Okul Yönetişim ve Gelişim Modeli Okul Birim Dağılım Çizelgesi
Yönetim, Strateji ve Koordinasyon Birimi
Yönetici Gelişim Birimi
Öğretmen Gelişim Birimi
Basın ve Dijital İçerik Birimi
Akademik Gelişim ve Üst Öğrenime Hazırlık Birimi: Hedef LGS/Hedef YKS
Meslekî Etkinlik ve Yarışmalar Birimi
Sosyal, Kültürel, Sanatsal ve Sportif Etkinlik ve Yarışmalar Birimi
Araştırma-Geliştirme ve Projeler Birimi
Okul-Aile Birliği ve Veli Çalışmaları Birimi
Hafızlık
Fotoğraflar
Hafızlık Projesi Usul ve Esasları
Usul ve Esaslar
Proje Uygulama Aşamaları
Uygulama Takvimi
İHO Hafızlık Sunum
Okul Başvuru Formu
Haftalık Ders Çizelgesi
Okullarımız
HAFIZLIK SÜRECİNDE MOTİVASYON VE BAŞARI
PROJELER
DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ
YUNUS EMRE DİVANI SÖZLÜĞÜ
Sözlük
Sınıf İçi Etkinlikler
Panomuz
DEDE KORKUT HİKAYELERİ
Tabu Oyunu
Bulmaca
Sınıf İçi Etkinlikler
Her Güne Bir Hikaye
Panomuz
GELECEĞİN YAZARLARI PROJESİ
ÇEDES PROJESİ
ÇEVRE DUYARLILIĞI VE DEĞERLER
SEVGİ
SAYGI
ÖZDENETİM
SORUMLULUK
DÜRÜSTLÜK
ADALET
SABIR
DOSTLUK
YARDIMSEVERLİK
VATANSEVERLİK
Rehberlik
VELİLERİMİZ
MOTİVASYON
ÖĞRENCİLERİMİZ
PSİKOLOJİK SAĞLMLIK
Etkinlikler
Dönem Sonu Faaliyet Haftası
Okul Gezilerimiz
Codeweek 2024
Fotoğraflarla Okulumuz
Bahçemiz
Dilek Kutumuz
Kütüphanemiz
Matematik Kitaplığımız
Konferans Salonumuz
Spor Salonumuz
Fen Laboratuarı
Görsel Sanatlar Atölyemiz
Robotik Kodlama Sınıfımız
Bilişim Sınıfımız
Koridorlarımız
Mescit
Mesleki Etkinlikler
VAKTİ KUŞANMAK
Genç Nida Kur'an-ı Kerim'i Güzel Okuma Yarışması
Genç Muhafızlar Kur'an-ı Kerim'i Güzel Okuma Yarışması
Genç Sada Kur'an-ı Kerim'i Güzel Okuma Yarışması
Genç Bilaller Ezanı Güzel Okuma Yarışması
Mevlid Kandili
T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / SİLİVRİ - Yunus Emre İmam Hatip Ortaokulu
Öğrecilerimizin Lise Tanıtım Gezileri
Yayın: 05.03.2025 - Güncelleme: 05.03.2025 12:50 - Görüntülenme: 22
Beğen |
1
kişi beğendi
Hata Bildir
Bu içerikte hata var!
Gönder
Bu Sayfa İle İlgili Kategori İçerikleri